Skor

Fick en liten shoppingrush igår efter skolan och kollade in lite skor. Hittade skor som jag ska ha på balen =D Så nu är både klänning och skor klart. Bara väska och smycken kvar. Kommer inte visa något av det förens balen har kommit bara föra att hålla lite suspens ;) Men de andra skoparet kan ni allt få se! De är så grymt snygga. Stod där och bara skrek efter mig att köpa dem och det gick inte att göra dem besvikna så de fick komme hem med mig ;) dinsko har fått in riktigt en riktigt snygg collection nu. Man vill ha allt!




Magnus vann ju igår i Let's Dance. Fan också! Ville ju att Laila skulle ta hem priset. Visst var Magnus duktig men Laila var bättre. Lite besviken på svenska folket. Alla säger hela tiden "Du har utvecklats otroligt dessa tre månader blablabla" till Magnus och visst det är sant. Helt otroligt att han har blivit så bra som han har men Laila då? Har inte hon utvecklats? Klart som fan hon har! Bara för att hon gick in i tävlingen och var bra redan då så har hon också utvecklats otroligt. Är trött på de som säger att Magnus har utvecklats mest för det har han inte. De har båda utväcklats. Magnus gick från usel till bra medans Laila gick från bra till fantastisk! Man kan nästan tro att hon är en professionell dansare efter den sista dansen! Gud så vackert!! Nä, jag är besviken att Magnus vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0