Hektiskt schema

Då var 11 av 14 exams klara. Bara psyken kvar nu. Har en vecka på mig så förhoppningsvis kommer det gå bra. Schemat nu till sommarent är hektiskt som bara den. Saker kommer hända hela tiden. Kommer inte bli mycket avslappning.
1. Psykologi Exams
2. Kroatien med klassen
3. Balen!
5. Belgien för att fira med min gamla klass som går ut. Wohoo!
6. Min student. ÄNTLIGEN!
7. Speedway GP i Köpenhamn med pappa!

Sen jobbar jag också. Kommer bli sjukt skoj! Mitt första (seriösa) jobb ever! Ni får alla komma till den nya Caféet i Bjärred i sommar. You'll find me there ;)

Kommentarer
Postat av: stina

men..? minifestivalen! jö! du kommer väl?

2009-05-14 @ 18:20:56
URL: http://cococholate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0