Tisdag

Första dagen utan exams. Vissa i klassen är helt klara med sina. Not fair! Jäkla psykologi. Borde ha valt ekonomi istället. Iaf så har mamma och jag varit och shoppat idag. Köpt the "finishing touches" till balen. Smycken, väska och lite smink. Är så himla nöjd! Har börjat förstå att jag är rätt dyr att ha som dotter men vafaaan! Man har bara bal en gång i livet! Det är alla döttrars rättighet att vara dyra. Hur som helst har jag blivit helt kär i mitt halsband. Dyrt men lätt värt det. Tjejerna i affären var så avundsjuka MUAHAHAHAAa. Kändes riktigt jäkla bra! Kan inte vänta tills balen då jag får visa allt! Kommer bli så himla kul!! Partaayy all night long!

Det som finns innuti får ni se på balen ;)

Eurovision Deltävling ikväll. Ärligt talat så tror jag inte att Malena kommer ta sig till final. Låten är bra men kommer inte att funka i europa. Tyvärr. Borde ha skickat E.M.Ds Baby Goodbye eller Alcazar's Stay The Night. Hade kommit mycket bättre till men nån av de låtarna. Vitryssland sjunger ikväll. Älskar den låten. Hans röst är helt otrolig. Får se hur det går för Malena helt enkelt. Nu blir det speedway!

Ciao!

Don't Fuck With Me. I Fuck Back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0