Kontakten

Igår hade jag riktigt kul genom att skriva kommentarer på olika kontaktanonser i Sydsvenskan. Läser ni "Kontakten"? Gud vilka roliga personer det finns. Här är några som jag tyckte var härliga och skrev kommentarer på:

KVINNA SÖKER MAN

"Sällskap sökes till Sensation White, Köpenhamn 31 Oktober, av 32-årig skånetjej." - HAHA! Vi är för fasen i slutet på November...

"Jag är en polsk kvinna, 52 år...Jag tycker om att vara hemma och laga mat." - What a catch!

MAN SÖKER KVINNA

"Jag är en trevlig och reko kille, 32 år, som söker en mogen, trevlig tjej, 45-55 år." - He wants a COUGAR!!!

"Trevlig herre, 63/180...Jag har körkort." - HAHAHAHA! Behöver jag ens förklara? xD

"Jag vill träffa en kvinna som bor i Malmö" - LOL?!  Det var allt han skrev. Inget spelar roll, bara hon bor i Malmö...good luck!

"Hårt arbetare, omtänksam...normalt utseende..."
- Wtf? Hur ser ett "normalt utseende" ut?

"Jag är en kille, 24 år, från Gävle som söker kvinna, gärna äldre än mig. Du är smal. Annars spelar inte utseendet så stor roll." - Hmmm...wtf?

MAN SÖKER MAN

"Ungdomlig kille, 50 år, i Malmö, med trevligt yttre, söker transa." - HAHAHAHA!!!! (Jag menar inget ont med att skratta, utan tyckte bara det var otroligt roligt!)

"Jag söker en blyg, mullig, frisk kille, max 30 år...Jag är 60-årig biologilärare..." - Ooooh myyyy gooood!! HAHAHA! Han vill ha en pojkvän som skulle kunna vara hans barn! Creep! Pedofil!


Ja, så kul har jag det på morgonen.

Just nu lyssnar jag på M.J. CDn "BAD" som jag fick av mamma och pappa igår när de kom hem från London. Min favoritlåt kom precis på!! Diiiiiiiirty DIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANAAAAA NOOOOO!!!

Kommentarer
Postat av: viktoria

dirty diana.

NO

dirty diana

NO

dirty diana

NO NO NO NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO high pitched MJ sound

2009-11-23 @ 22:50:21
Postat av: Elise

haha de läste vi med för 2 veckor sedan. dog på sensation-biten ^^

2009-11-25 @ 17:15:05
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0