POWERCUT

Det har stormat och regnat hela dagen och det blir bara värre. För några minuter sen fick vi här i Skåne strömavbrott! Gud vad läskigt det var! Sitter här i mitt rum med stängt dörr och POOF! Allt slocknas. Kolsvart. Kunde inte se ett piss men lyckades ta mig till dörren som inte ligger så speciellt långt bort. Pappa hade redan tänt lite levande ljus här uppe. Jag hämtade tändstickor och ficklampa. Nu är det rätt mysig här i mitt lilla rum. Pappa råkade trampa på Winnie som låg på mattan där nere. Lilla stackare. Men är man så tyst i mörkret så ber man ju bara av att ble trampad på.
Nu ska jag fortsätta att se på The Vampire Diaries (så himla bra show!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0