171009

Boelspexet var sjukt bra igår!! Herregud vad Emma och jag höll på att skratta ihjäl oss. Skulle ge min högra arm för Noras röst. Stackars tjej som fick sjunga samma låt 5 gånger pga av publiken...muahahaa! Ni som var där förstår vad jag menar ;) Men vilket drag det var och Thriller var klockrent! Tack Fanny för att du berättade om spexet! Sminkningen var super! Mr. Strindberg herself var så himla söt!! She made Strindberg come to life, och indianerna var the cherry on top! HAHA, skrattar bara jag tänker på det.
Super trevlig kväll var det iaf!

However, denna kvällen är en bittersweet kväll. Det är final i Speedway GP. Hoppas Crump vinner nu. Han förtjänar det. Mamma, pappa och jag är jättetaggade inför tävlingen som sändes LIVE på Tv24 kl 19:30 *hint hint* It's gonna be an amazing evening! Sen är säsongen slut och det blir inge mer Speedway tills nästa vår =( *snyft*  Heja Crump!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0