Män Som Hatar Kvinnor

För ett par dagar sen såg jag den mycket omtyckta filmen "Män som hatar kvinnor". Personligen tyckte jag inte att den var så bra. Samma svenska skit. En av anledningarna till att jag tycker så är nog för att alla runt omkring mig har "snackat upp" filmen så jag hade väldigt höga förväntningar. Inget hände den första halvtimmen ju. Bara snack snack snack. Allt blev utdraget och sen var den inte ett dugg spännande. Visst, den hade lite fix och trix, helt okej handling, men det har nästan alla svenska kriminalfilmer. Besviken blev jag allt. Den tillhör en av de bästa svenska filmerna men den svenska filmstandarden är ju inte så hög... Jaja, den får 2/5 av mig som betyg.
Tvåan går på bio nu men aldrig att jag betalar för att se den. Den går nog på TV om nått år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0