Queen!

Guuuuud! Har precis kommit hem från konserten Champions Of Rock med Peter Johansson! Åååååh!! För er som inte vet så är jag i Göteborg över helgen med föräldrarna. Vilken show!!! Bilder får ni när jag har kommit hem igen. Det var egentligen förbjudet att fotografera med smygfottaren Carro var på G!! Kameran bara slank upp där ett par gånger ;) Vi har sjungit, klappat och rockat loss som bara den! Vi satt på andra raden, alltså väldigt nära scenen. Vilket drag det var! Fullsatt publik i Lisebergshallen. Queens låtar är ju helt klart bäst i världen. Nina Söderquvist(?) var med också och vilken utstrålning tjejen har! Sen var det en annan tjej som hette Kerry och hon hade ett par rehjäla pipor kan jag medge! MEN hon saknade utstrålning. Jag kände igen henne direkt när hon kom på scenen för hon var nämnligen med i musikalen i London andra gången vi såg den. Synd bara att publikkemin inte fanns. Jag rekommenderar verkligen er att se denna konsert! Fullt ös med de bästa låtarna från Queen.

WEEEEE WILLL WEEEE WIIILL ROOOOOOOOOOOCK YOOOOOOOOOOOOOOOOOUU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0