280909

Idag har det varit en rätt chill dag. Åkte in till Lund för att fika med Emma. Supermysigt. Latte och scones. Mumsigt! Jag fick en jättesnygg evening väska av Emma som födelsedagspresent, tack! Tusan också att jag glömde hennes present hemma. Blev helt stressad efter att ha hört syrener och sett rök komma några hundra meter bort från ett hus. Ja, nån har tänt på ett övergivet hus och stuckit. Vad är det med bränder egentligen? Verkar som om alla springer runt och tänder eld på saker. Konstig värld vi bor i. Brandmännen var fortfarande där när jag kom hem igen. Undra hur stor branden var... I alla fall gick jag och Emma på en liten shoppingrunda som vanligt. Går inte att vara i stan utan att shoppa ;P Det blev en supersöt svart blus från H&M till mig medans Emma gick på den snygga blåa festklänningen!

Imorn är det jobb och sen på kvällen är det första finalen av svenska elitserien i SPEEDWAY!! Missa inte det! Lejonen-Vargarna kör i Norrköping. Direktsändning på Canal plus ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0