Crown

Igår kom Mathilde, Fanny och Emma hem till mig på en liten fördrink innan vi stack ut i Malmö. Buddha var tanken från början men det visade sig att de inte släppte in 91or... Vadå mobbade? Det måsta ha varit den konstigaste regeln jag någonsin hört.

"Vad är åldersgränsen?"
"18"

Visar våra leg.
"Tyvärr, men vi släpper inte in 91or"
"Men jag är 18 ju..."
"Det är inte jag som sätter reglerna, tyvärr."


WTF?! Om det bara hade varit den lilla vakten hade jag lätt tagit honom (han var hälften så lång som jag) men de andra fem gjord det lite svårt. Vi stack vidare till Crown och kom in där. Dött som fasen var det i början men några intressanta dansande killar var väldigt roliga att titta på. Emma och jag skrattade nästan ihjäl oss. Snurrande armen var ena killens dance move och den andra tog sig på rumpan...
Mer folk kom tills det var packar på dansgolvet fast musiken sög fortfarande, bur who cares! Vi hade fortfarande kul!

Takc för en supertrevlig kväll tjejer! <3



Jag håller med Elise, nästa helg drar vi ut igen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha! dumma kines!! rolig kväll!

kan du inte ladda upp bilderna på facebook?? <3<3

2009-09-25 @ 14:21:50
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahahaha! dumma kines!! rolig kväll!

kan du inte ladda upp bilderna på facebook?? <3<3

2009-09-25 @ 14:22:04
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0