True Blood

Jag har börjat se på serien True Blood. Det verkar som om att vara vampyr är värsta mode nu. Lite konstigt men förståndligt. Om de håller på att ge vampyr rollerna till sånna snygga killar så är det givet att it's gonna be big! Jag har alltså fastnat för denna serien. Det är kanske inte den bästa som gjorts men nått med kemin mellan en människa och en vampyr får en bara till att se mer. Helt löjligt men sant. Så nu sitter jag här och ser alla avsnitt på internet (vem pallar vänta en hel vecka för att bara få se ett avsnitt på tv? höhö) och kan bara inte sluta. Håller nån med? Sen att läsa att Anna Paquin och Stephen Moyer är förlovade i riktigt livet ger serien ännu mer spänning. Det kan inte bli gulligare.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Ja de är verkligen snygga! Mina favorit skor just nu :)

2009-09-10 @ 20:16:22
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0