Helgen

Igår träffade jag Fanny och vi hade skitkul! Vi gick på Afro och shakeade loss som fasen och efteråt åkte vi hem till mig. Det blev mycket gossip och catching up som vi tjejer bara älskar ;) Hon hade inte sett Twilight(!) så naturligtvis satte jag på den. Tycker det är så himla kul att hon har flyttat hit! Eftersom Viktoria sticker till Skottland och Stina är och tågluffar hade det blivit väldigt ensamt utan Fanny. Men sen kan jag inte glömma bort Emma som fortfarande är kvar. Mina vänner är de bästa som finns!

Idag ska jag igen in till stan och träffa Fanny. Vi ska gå på Funk! Gonna be awesome!


Kommentarer
Postat av: Elise

haha jag måste ha tagit fel bild x)

vet bara att jag hade den kjolen på mig. aja de var ganska lika och orkar inte ändra den xD

2009-09-07 @ 21:40:57
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0