Imorn börjar det!

Imorgon kväll är inte en vanlig dag. Utan det är PREMIÄR för Speedway GP 2010!! GUD vad både pappa och jag har väntat att säsongen ska börja och imorn smäller det! Jag kommer bara få följa havla säsongen eftersom jag flyttar i september vilket är lite synd, men de visar säkert speedway i London. De måste de ju göra ;)
Jag ser fram emot att se grabbarna LIVE igen och träffa dem. Speciellt Nicki som jag avgudar. Hoppas jag kan få en till bild denna sommaren, hehe.

De tuffa grabbarna som kör GP är:

Jason Crump (AUS)
Tomasz Gollob (POL)
Emil Sayfutdinov (RUS)
Greg Hancock (USA)
Andreas Jonsson (SWE)
Nicki Pedersen (DEN)
Rune Holta (POL)
Kenneth Bjerre (DEN)
Fredrik Lindgren (SWE)
Hans Andersen (DEN)
Magnus Zetterström (SWE)
Chris Holder (AUS)
Jaroslaw Hampel (POL)
Chris Harries (GBR)
Tai Woffinden (GBR)





Can't wait!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0