Rix FM Festivalen

I know, det har inte gått så bra med bloggandet på den senaste tiden. Inte kan jag hjälpa att jag faktiskt har ett liv, höhö. Men i lördags åkte Emilie och jag in till Malmöfestivalen och kolla på Rix. Husbandet var PINSAMT. Seriöst, man skrattade. Ola did his thing. Det var några som jag inte hade nån aning om vilka det var men de sjöng bra. Sen hade vi den hemska tjejgruppen...KATASTROF! Kan man inte sjunga och dansa så ska man inte sjunga och dansa. Man behöver inte vara ett geni för att lista ut det. Tjejer, go back to school and get a proper education. Vem mer hade vi?...humm...ååh de där hurricanekillarna. Ett tips till dem - SJUNG INTE PLAYBACK. De såg bara fåniga ut. Sen hade vi "The Eriks". Idolvinnaren var fantastisk. Väldigt proffsig på scen och jag skulle ge vad som helst för hans röst. The red head....HAHAHAHA! Asså jag älskar hans låt Standing where you left me men sorgligt nog är han inte så vacker att titta på. Sorry, men the truth hurts. Sen var det ju den Eric som jag åkte dit för att titta på (A). ERIC SAADE ÄGDE! Han är en riktig stjärna. Ljus framtid! Honom skulle man inte tacka nej till. Fast det kändes lite löjligt när 5-åringarna också skrek efter honom. Tydligen är han känd från Disney Channel, men för mig är han en manboy ;) Sen avslutade EMD genom att smöra sig som vanligt. Det är ju EMD liksom, what do you expect? Men det funkar tydligen eftersom man kan inget annat än älska dem. Mattias har ju en riktig pipa! Surprisingly!
Sen vill jag bara påpeka till föräldrarna. ERA BARN HÖR INTE HEMMA PÅ ERA AXLAR FÖR DE SKYMMER SIKTEN! Själviska skitstövlar. Har ni en unge så hör de hemma på marken eller hemma i huset.

Annars en helt okej festival.





GRATTIS TILL STINA SOM FYLLDE 20 IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0