Grammys 2010 Red Carpet

Måste säga att jag var väldigt besviken när jag såg många kändisar som hade skräp på sig. Men några fick till det riktigt bra tycker jag!



Sen tycker jag det är hemskt att den där Taylor Swift vann så jäla mycket PLUS Album of the year. Den ända låten hon gjort som är bra är Love Story. Tjejen är supertråkig. Så barnslig och hade en gräslig klänning på sig som inte ens passade. Urgh! Gillar inte Miley Cyrus heller men hon klädde sig bra på galan. Lady Gaga skulle fått mycket mer än vad hon fick. Hennes framträdande var asbra och Pink var fantastisk! Skulle aldrig våga hänga som hon utan en säkerhetslina. Go Pink!!

Kommentarer
Postat av: Emma

shit pomfritts vad alla va snygga!



jadå det går bra! hehe eller ja.. men det är kul iaf! ;) vi håller på med ett grupparbete nu som vi ska redovisa på fredag.. och jag har typ noll koll men hoppas på att det ska gå bra! har du hört talas om hälsningsgillet på AF-borgen på fredag? är det något som du ska gå på?

hur går det för dig på din kurs? :) PUSS

2010-02-03 @ 18:30:13
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0