Novishfest!

Dagen har äntligen kommit! Den dagen som många av oss novisher har väntat på, nämnligen den stora novishfesten! Jag har missat lite roliga lekar nu på eftermiddagen eftersom jag tyvärr fortfarande är sjuk. Har dock fått alla sms från min fadder som alla andra och gud vad roligt det låter! En apa var inblandad. Ikväll blir det bara sittning för mig. Orkar och vågar inte festa :( Är livrädd att jag ska bli riktigt sjuk igen. Det har jag inte råd till för nästa fredag sticker jag ju till Skotland och hälsar på älskade Viktoria!!! Måste vara frisk till det!
Men ikväll blir det iaf en god middag och en massa mingel! Gotta go get ready!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0