250110

Jag är sämst på att uppdatera här på bloggen. Har varit fullt upp i veckan med plugg, jobb och fest! Att vara student är inte lätt, hehe. Vem kude ana att juridik är kul? Gud vad jag kommer tjafsa med folk nu när jag vet min rätt!
Att vara simtränare är också sjukt kul! Lilla Johannes vägrade hoppa i poolen. Han trodde han var Yoda från Star Wars. Gullunge!
Tjejmiddag hos Jennifer och party på ssk. Vilket drag! I like!
Sen i lördags var det ju SAG Awards! Såg nån på det? Vi har bandat det men jag har bara hunnit se röda mattan. När jag har hittat bilder från galan så ska jag igen visa de klänningar som jag tyckte bäst om. Ikväll är det dock Guldbaggen... men svenskarna klär ju inte upp sig direkt i fina klänningar så jag vet inte om det ens är lönt att titta. Fast Glans håller i det...vilket kommer bli underhållande! Vilket rörigt inlägg det blev nu. Fast livet är rörigt så det hör ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0