Eclipse!

Denna hetta är både hemsk och underbar på samma gång. Det kommer ju fan ånga från kroppen när man ligger i solen, haha!

Igår så va Emma, Viktoria och jag och såg Eclipse! Vilken underbar film! Ettan är fortfarande bäst, men sen kommer denna! Så otroligt rolig! "Well, I am hotter than you!" Jag är såå Team Jacob. Taylor var ju faktiskt riktigt het i denna filmen. Har tyckt att han har varit lite av en mes och saknade pondus men efter Eclipse så har jag ändrat tanken lite. Sen tycker jag det är synd att alla svenskar inte fattar skämten! Vi tre stack ut on several occasions med att skratta, fast det satt inte bra med de andra. Vi fick blickar från här och där. I mean come ooon! Inte vårt fel att de inte fattar humorn. Behövde bara dampa av mig lite.

Gårdagens outfit:

Harem: H&M Skor: Nelly.com Topp: GT Smycken: Glitter, cocco.se Väska: Prada

Nu börjar snart Wimbledon Finalen!! Go Nadal!!

Kommentarer
Postat av: Elise

haha så awesome, jag tyckte jag skrattade hela tiden i filmen ^^

fast det var inte många här i hbg som gjorde det heller, fast jag fattade nog inte alla jag heller =P

2010-07-04 @ 23:38:25
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

byxorna var ju riktigt snygga du!! :)

2010-07-05 @ 12:26:26
URL: http://endurance.blogg.se/
Postat av: Elise

btw, så jääääääädrans snygg outfit!!! typ dör!

2010-07-08 @ 08:24:04
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0