London!

Då är man hemma efter ännu ett äventyr. Jag fick en riktigt positiv första intryck av universitetet som jag ska gå på, sen får vi se vad som händer! =) Jag har shopped till I dropped, ätit gott och gått på Musical! Det blev The Phantom Of The Opera! GUUUD VA BRAA!! Mamma och jag fick rysningar konstant! Opera är inte riktigt min grej, men denna musikal är så speciell så man bryr sig inte. Nu laddar vi batterierna för på måndag åker vi till Norrköping! Ska hälsa på farmor och faster samt se Speedway! ;)

Här ska jag bo!

Jag bodde i princip där inne


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhh! fy fan vad háréigt det ser ut. du kommer att ha skitkul! :) <3

2010-08-01 @ 15:51:20
URL: http://endurance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0