220310

Hejsan svejsan!

Lördagskvällen var riktigt skoj! Jag mötte upp tjejerna på kvällen på Italia där vi åt en god middag. Tjejsnack på topppnivå! Sedan gick vi till Grand och tog cocktails. Hade riktigt kul inne på toa med Emma och Jennifer (HAHA!) Det var jättekul att träffa Stina igen, som har varit i Australien de senaste månaderna. Äntligen har hon kommit hem! Efteråt gick vi till Viktorias lägenhet och proppade i oss tårta, thé och godis, mums! Viktoria öppnade sina presenter vilket var kul för både henne och oss. Mycket fina och roliga saker fick hon. Jättemysig kväll med tjejerna och jag kom inte hem förens tre.

Igår var det slappdag. Sen imorse blev jag väckt av att mobilen ringde och det var ingen mindre än Filip som undrade och jag ville jobba Kålles på torsdag vilket jag absolut ville! Kommer bli skitkul!!! Så jag längtar!
Nä nu måste jag klä på mig och göra nått vettigt!

Kommentarer
Postat av: Elise

hörru, got my text?

så du inte missuppfattar vad jag skrev, såg nu att jag skrev helt blurrigt :P

hör av dig, long time no see :(

2010-03-24 @ 00:10:21
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0