151110

Idag har tjejerna varit tillsammans. Abi, Heather och jag drog in till Covent Garden för att kolla läget. Var en otrolig akrobatisk show av en snubbe som hette Marcel. Vi gav honom lite mynt i slutet. Jag ger aldrig pengar till street performers (I know, it's bad!) men honom gav jag för han var helt otrolig! Sen hade han en partner som gjorde lite små saker som man sett innan. Problemet med honom var att han trodde han var bättre än han egentligen var. I slutet när knappt någon gav pengar förutom några småbarn blev han skitsur! Kastade ner påsen och sparkade på sin väska och skrek. You do not act like that! Om man är en street performer får man bara acceptera att inte alla vill ge pengar. De behöver inte vara där på gatan om de inte vill. Han gjorde mig så jäkla sur! Gah! Vi tog en drink och åt gott inne på puben. Lite tjejsnack är alltid kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0