Harry Potter and the Deathly Hallows World Premiere!

Asså OMG! THIS IS WHAT I'M TALKING ABOUT! Jäklar vilken enorm premiär! I princip hela Leicester Square var smockfullt! Tyvärr kom jag för sent och stod på fel ställe för att se Daniel, Rupert och Emma...MEN annars såg jag Tom Felton, Helena Boham Carter, VOLDERMORT himself a.k.a. Ralph Fiennes, Julie Walters, John Hurt, Damian Lewis, Evanna Lynch, Imelda Staunton, Jamie Campbell Bower, J.K. ROWLING HERSELF!!!...and the list goes on! Hade velat se Alan Rickman men han kom aldrig :/

Som sagt har vädret varit piss idag så när jag först kom dit regnade det non-stop! Inte kul alls. Det var packat med folk överallt! Dock var det sjukt häftigt. Går ej att förklara för de som inte var där men denna premiär kommer minnas LÄNGE! Blir så himla tänd själv på att nån gång i framtiden vara den som folk skriker efter!



Den rödhåriga Damian Lewis


Tom Felton


Helena Boham Carter


Julie Walters


Ralph Fiennes VOLDERMORT!


Jamie Campbell Bower

Jag tog mycket mer bilder men min kamera suger så de är inte så skarpa...buuu.

Kommentarer
Postat av: viktoria

At least spell the dark masters name right! VOLDEMORT

;)

2010-11-12 @ 02:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0