211110

Då var det söndag. Helgen har varit underbar! Har varit med föräldrarna i princip hela tiden. I fredags mötte jag upp dem utanför Odeon och vi gick och åt på Angus Steak House. 3 course meal ftw! att få i sig en riktigt köttbit kändes fantastiskt! Vad gjorde vi mer? Jo! Pappa skaffade Wicked biljetter till lördag medans mammi och jag gick runt vid Picadilly. Sen helt plötsigt hade vi bljetter till matinée shows för lördagen. Jaja, sånt kan hända när det gäller Mattsson. We hit the pub and lastly blev det wine, cheese and crackers! Gott!



Nästa dag var det fullt upp! De kom till mig och lämnade lite saker. Efteråt gick mamma och jag på oxford/regent street innan vi mötte upp pappa. Gick till puben för lite mat. Tog 40 minuter...no comment needed. Jag var tvungen att sticka tidigare för showen som jag skulle se var Les Misérables! Helt fantastisk musikal!!! Min nya favorit. Det finns ingen dialog, utan det är bara sång! Otroligt!
Vi möttes upp efteråt och drog till Victoria. Åt igen (haha) innan det var dags för Wicked! Teatern var enorm! Uppsättningen var fantastisk med en drake i taket. Mamma grät, jag rös som fasen och pappa satt kvar under hela showen. Detta betyder att det var en bra musikal.



All in all var det en trevlig weekend med de gamle! Vi ses om en månad igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0