191010

Uppe med tuppen och in till föreläsningen som var dödstråkig idag. In i ena örat och ut i andra. Not okay! Sen gick Lauren och jag till The Old Vic för att få lite inside info till uppsatsen vi ska skriva.
Kände att jag verkligen inte bara kunde slöa resten av dagen, så jag stack till Covent Garden. Street performances are the best! Det var en sån mimare(?) med en liten pojke. Rätt roligt. Tog tuben tillbaka till Picadilly, eller jag trodde den skulle stanna där men körde förbi. Blev sur. Tydligen hade stationen stängt nu på eftermiddagen. Grrr! Fick byta till en annan tub vid Green Park som tog mig till Waterloo. Kände hur svetten ran ner från ryggen. Sexigt, right? Kom ut från Waterloo Station och det pissregnar! Sprang i princip hem, men inte utan en rehjäl dusch. Not going out tonight, that's for sure.


Hon skrämde livet ur mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0