170910

Denna dag har varit i princip samma som igår. Jag kunde inte motstå att hänga med alla igår och resultatet har väl inte varit så roligt. men FAN VAD KUL VI HADE! Beer Pong sög så vi gick tillbaks till McLaren och hade kul här istället. Nu har jag verkligen ingen röst kvar. Har fått både block och penna som nu är mitt sätt att communicate med folk. Jag är iaf inte sjuk som vissa andra. Man glömmer nästan att man är här för att plugga, haha!

Ikväll är det Traffic Light Party som jag inte borde gå på. Andra säger att jag måste men vet inte om jag orkar. Märker ingen skillnad på dygnen längre. Dag och natt har blivit samma sak. Britterna är så mycket värre än svenskarna. And I love them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0