270910

God morgon!

Jag är uppe före 2! Ett mirakel! Fast trött är jag ändå. Blev inte så lugnt igår som jag trodde. Vi gick till en pub på kvällen och tog några drinkar innan vi hade en liten fest i A3. Rätt kul att se på när andra blir fulla.

Imorn börjar min kurs på riktigt! Längtar faktiskt. Har ett riktigt bra schema. Ledig på både fredagar och måndagar denna terminen. 4 dagars helg! Underbart!
Idag skulle vi tjejer egentligen åka in till London och ha en proper english breakfast men det verkar inte som om nån är vaken...förutom jag då, hehe. Annars är det lungt här i huset. Funderar på att åka till min kusin på torsdag och stanna över helgen. Behöver nog komma bort härifrån ett litet tag. Inte för att något har hänt eller så, utan mer för att återhämta mig från dessa intensiva veckorna.

Nu blire kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0