Kate Moss

Det slutade med att vi åkte in till London iaf. Abi försov sig men kom upp till slut så hon, Sophie och jag åkte in till Leicester Square för just en proper english breakfast. Eftersom jag redan hade ätit så tog jag bara en kaffe. Asså gud jag förstår inte hur britterna kan gilla en sån frukost...bönor, toast, egg, korv,...bläää!
Sen när vi gick utanför Hamley's på Regent Street sjunger Abi och jag My Humps då  helt plötsligt en stilig kvinna rusar ut ur affären och in i en stor svart bil med paparazzi going crazy. Vi bara KATE MOSS!!! AAAH! Vilken vacker kvinna! Köpte säkert presenter till sin dotter. Gulligt. Vi blev helt starstruck! Galet!! Det är i princip allt vi har pratat om idag. Sen påväg hem krockade en bil in i bussen så vi fick vänta på polisen...blööö...lite sucky men vi överlevde. Idag sa jag att jag inte skulle ut eftersom imorn börjar min kurs, fast jag har verkligen ingen will-power at all. Ska till Puben snart igen med gänget. Men EJ länge!
Visar lite bilder när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0