Går Inte Att Säga Nej

Jag ska sluta med att ljuga för er. Igår blev det inte alls som jag sa. Eller jag trodde det skulle bli så men det var ju faktiskt en lördagskväll...Sophie kom hit och vi drack kaffe tillsammans. Hon pratade och jag skrev på mitt block, haha. (Oroa dig inte pappa, jag vilar rösten) Hon stannade på middag som André gjorde innan vi alla gick upp till A4 för förfest. Sen drog vi till Brick Lane. Det är som en utomhusfestival. Vi gick in på en club och dansade loss! Det sög i början men blev lite bättre fram mot midnatt. Det var en av de mest trashigaste ställerna som jag sett! So not my scene...Sophie höll med! Vi kom fram till att vi ska bara gå på the fancy clubs i framtiden och träffa rika snubbar, haha! The french and the swede aim high! James, André, Sophie och jag tog en taxi tbx hem tidigare än alla andra för vi var helt enkelt för trötta.

Idag har Sophie och jag varit på Primark. Hittade lite fynd för en billig summa. Sen gick vi till restaurangen Napket som hon tidigare jobbat på. Lyx! Tog en god fika där innan vi drog tillbaks till McLaren. Jag älskar verkligen London. Och vännerna här. Jag behöver aldrig laga min egen mat. Sophie lagade pasta med pesto till oss alla och till efterrätt french toast! Såå gott!!
Nu har jag precis kommit tillbaks till mitt rum från A3. Vi alla chillade där och spelade spel. Måste vila upp oss inför morgondagen! Last Days Of Summer Beach Party på SU! FRESHERS!! Vilken vecka det kommer bli! Jag är taggade! Om jag bara kunde få tillbaka rösten och bli av med förkylningen så hade allt varit toppen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

priiiiimark!! :D

2010-09-20 @ 10:18:45
URL: http://endurance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0