210411

Long time no see!

Njuter så mycket över att vara hemma och vädret är så fint så det finns inte tid till att blogga helt enkelt. Dagarna rullar på som vanligt. Fick idag reda på att min syn har blivit sneppet värre men jag kommer få mycket snyggare glasögon nu med rätt styrka så det är nått att se fram emot. Vill egentligen inte ha linser så ofta eftersom det är dåligt för ögonen så om ett par veckor kommer det bli ändring på det. Sen träffade jag Viktoria idag också!! Så kul att ses igen och tjejsnacka. Just like old times!

Imorn blir det lunch med Mathilde som ska bli riktigt kul! Har inte sett henne sen i sommras så vi har mycket att snacka om!

Sen på kvällen ska jag ha tjejmiddag här med det gamla gänget! Fullt upp med andra ord men det gillar vi! Det är så livet ska vara! Love it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du hemma i sverige?? :D

2011-04-22 @ 09:13:56
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0