020411

Jag kokar! Dess små korridårrum är inte gjorda för att duscha. Hela rummet är typ 40 grader nu och jag svettas som en gris! Ge mig en vindpust, bara en liten, liten ynka en så blir jag glad...aaaah! Okej, nu ska jag försöka fokusera. Det är lördag idag! Whoppi! Igår kväll hade Heather och jag fredagsmys. Vi satt och tittade på Pride And Prejudice. Ävan om jag sett den ett X antal gånger så gråter jag nästan varje gång i slutet. Mr. Darcy är så läcker! En riktig man. Vaknade inte förens vid 12 idag vilket var väldigt skönt. Är det nån annan som inte gillar dehär med sommartid? Vi har ju förlorat en timme! Man hinner inte med nått. Det går för fort. Det ända positiva är att vi har 17 grader idag. Vi har det i princip varje dag nu och det är riktigt skönt. Åker till sverige om 10 dagar! Galet! Ser fram emot att komma hem men ser inte fram emot kylan. Sverige ligger nästan en månad behind när det gäller väder. Buhu...Nä, nu ska gnällandet sluta. Ikväll ska vi alla ut och ta några drinkar i centrum. Ser fram emot det! Ser alltid fram emot drinkar, how can you not? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0