140811

Har varit lite anonym denna helg...oops...men jag har inte pallat blogga. Inget har hänt i princip men denna vecka blir det nya tag!

Nån som såg Malmö vs. Milan? Det är inte ofta jag ser på vanliga fotbollsmatcher (bara EM och VM) men denna var lite speciell. Brorsan var på matchen med sin bästa kompis vars lillebror är med i Malmö FF OCH gjorde det andra målet för Malmö i andra halvlek. Galet! Mamma skrek nerifrån "CARRO DET ÄR TOBBE!!" Lite småkul faktiskt. Sen förlorade de pga straffar men skitsamma. Tyckte det unga Malmölaget spelade toppen mot alla dessa stjärnspelare från Italien.

Klockan är bara 9 och jag är dödstrött. Varför kan man allt fråga sig? Heck if I know men jag tror jag ska avsluta denna söndagskväll med en bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0