OMG!

Asså dett är nog ett av det största "OMG!" moments jag har haft. Borde sova men är ej trött, vad gör man då? Jo, facebook så klart! Har tittat runt nu på en massa olika profiler av folk jag gått i skolan med under alla åren utomlands. Sjukt kul! Gud vad alla har förändrats! Geek boy har blivit vrålsnygg och hetingen är inget att ha längre and so on...men to the point! Jag kollade upp (genom gemensamma vänner för jag har ej honom som vän) min första high school crush. Vilka minnen man får när man ser ansiktet igen. Now to the schocking part - HAN ÄR GIFT! Aaaah! För ett år sen hände det tydligen och han kan inte vara mer än 23 år. Galet! Så jäkla ung. I guess we weren't meant to be...;) Nädå jag överlever nog men fy vilken schock!

Sen vet jag även att en gammal klasskamrat från 8an är också gift sedan 1 år tillbaka...ännu mer galet! Tjejen var inte mer än 19!

Jag finner inga ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0