When Life Comes Crashing Down

Jag är nu extremt upprörd. Har precis fårr veta att mitt favoritspel på Facebook ska läggas ner! SAY WHAT!? Vad ska jag göra nu? Detta är en addiction och nu kommer jag inte kunna spela det mer efter den 5e september. Katastrof. Ska jag skriva och klaga? Kommer kännas så tomt utan det spelet. Okej, det är kanske dags att växa upp? Fast nä! Detta är oacceptabelt! 


ATTENTION! After September 5, 2011, this game will be turned off.

Unfortunately, due to rising costs and waning interest, we can no longer support this application. This means that beginning on 9/6/11, you will no longer be able to access or play our game. Thanks to all the fans that played along the way and we hope you enjoyed the experience. So long and thanks for all the fish!



Annars har brorsan och jag spelat tv-spel hela dagen. Får man inte det ena så blir det det andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0