031211

Idag är man i största laget bakis. GRYM NATT! Trippade hem i klackarna klockan 8 imorse...ajaj. Fötterna är döda. Ligger just nu i sängen och lyssnar på Rihannas nya album. Har ingen energi till att flytta på mig på ett bra tag. Så vad hände igår igentligen? Jo! Micky hade bokat en booth till 14 pers på baren/klubben Babbel. Det började redan dansa loss vid halv 9 men det sket vi totallt i. No such thing as too early. Musiken var bäst. Gamla hits mixed med nya. Vi sjöng, dansade, drack, skrattade och firade på hög nivå! Såhär höll vi på tills klubben stängde klockan 3. Då trodde vi att det var slut men då när vi kommer utanför dörrarna så står det en stor fet vit LIMO parkerad framför oss! Shiiiiiit! Micky hade hyrt den till 6am! Inne i limon fanns det endless bottles of Rosé och Champagne så festen fortsatte in style åkandes runt HELA London. The speakers were blasting on the highest volume och vi var alla såklart totalt fucked, haha! Så 6 imorse skulle jag ju ta mig hem. Efter en McDonalds breakfast, och en busstur som verkade ta forever kom jag äntligen hem. Lyckades faktiskt borsta tänderna innan jag dog på sängen. That's what I call a memorable night! Bilder kommer senare men kan bjuda på en nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0