151211

Holy effing god. Denna dag har varit sååå stressig och draining! Vaknade sent eftersom jag var uppe rätt länge working on the log book. Gjorde mig redo för att möta Tom och diskutera vår presentation för the Arts Council England som var klockan 5. Vi började från scratch och we were freaking out för vi hade inte den blekaste aning om vad vi skulle säga 1 timme från presentationsdags. Freaking out. Jenny missade tåget till London så vi visste inte om hon skulle hinna i tid. Det var chaotic. Men till slut fungerade allt helt okej och presentationen gick överaskande bra! Pheew. Efteråt var det biblioteket för att träffa fler personer och diskutera morgondagens presentation. Vi kom hem vid 11 och nu är det dags att avsluta log booken som jag bara har 500 ord till att skriva pga att jag är liiite förberedd trotts allt. 1 dag kvar sen är det JUL LOV! Hurray!

Denna bild beskriver precis hur jag mådde inför dagens presentation!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0