040211

Usch dåligt med bloggandet nu igen. Har helt enkelt inte tid! I förrgår började föreläsningarna igen vilket jag riktigt sett fram emot. Efter onsdagens introduktion gick Lauren, Danielle och jag på en lååång hike igenom Londons gator för att hitta en bok. Vi gick och gick...stannade på starbucks...gick och gick...shoppade lite...gick och gick...vi kunde inte hitta denna bokaffären! Men efter 3 timmar dök den upp runt hörnet. Vet inte riktigt var vi hamnade och hur vi hamnade där men trevligt var det!

Sen igår på föreläsningen lärde vi oss hur man går upp en stege...trodde jag skulle dö MEN själva kursen verkar intressant. Theatre Technology. Vi lär oss allt från the lighting to the sound. I princip hur allt tekniskt fungerar på en teater. Efterår gick ett stort gäng av oss till Spoons och åt. Asså vi satt där i 5 timmar och hade så kul! Tror inte jag har skrattat så mycket på månader. Good times. Lärde känna lite folk i klassen som jag inte rikgtigt snackat med innan så ett stort plus där! Jag tror att efter att ha varit ifrån varandra hela julen så har man kommit närmare folk nu i andra terminen. Weird men sant.

Nu ska jag äta lite frukost och göra mig redo innan det kommer folk hit.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0