210211

Inatt sov jag inte bra. Detta e dock inte pga min granne utan jag kunde bara inte sova! Somnade vid midnatt och vaknade vid halv 5 pa morgonen och var hur pigg som helst. My sleeping patterns are screwed up big time! Lag dar i sangen och vande mig i princip 4 timmar innan jag kunde somna om igen. Sen ringde klockan vid halv 11. Da var jag trott, men nu ar jag pigg igen. I don´t like it! Jag skriver pa Andrés dator sa det finns inga svenska bokstaver. Beklagar for detta.

Annars har jag varit i stan idag och fixat biljetter till The Woman In Black! Ska se den med mamma och brorsan nar de kommer hit i mars. So excited far det! Nu ar Heather har och chillar med mig medans André duschar. Sen far vi se vad som hander ikvall. Blir nog en lugn kvall. Farhoppningsvis far jag mycket somn ikvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0