I See You In The Club

Okej, så igår hämtade jag upp Mickey från Waterloo och vi gick till Jenny's flat för pre-drinks. Sen gick vi alla till Players och chillade lite, men det blev tråkigt efter ett tag så vi gick 2 meter över gatan till Heaven och slog klackarna i taket! Danced all night long. I slutet var det bara Jenny, Dale, Louis och jag kvar så vi gick till donken innan vi tog bussen hem. Fy vad fötterna gjorde ont. Kom till mitt rum och bara hoppade i säng. Men what a brilliant night yet again! Tog i princip inga bilder igår för jag glömde kameran i väskan som jag hängde in. Blev bara en otroligt suddig bild på mig...



Ikväll blir det ännu mer festande. Sen ska jag sluta. Jag lovar. Pre-drinks hos oss, sen drar vi till en klubb som jag inte kommer ihåg namnet på men ska tydligen vara the shit! Let's get it started!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0