Ruby Wax : Losing it!

Showen igår var fantastisk! Vilken galen kvinna. Det var en stand up sketch om hennes liv som har varit helt chaotic. Sååå mycket kändisar. Tyvärr kände jag knappt igen någon eftersom de är bara kända i England. Katy sa "If you were brittish you would have been so starstruck tonight" MEN det fanns några få ansikten som jag kände igen. Ronnie Wood från The Rolling Stones var där! Och, utan att låta allt för big headed men he checked me out. Jag dog. När han gick förbi mig fick vi ögonkontakt och han log så sött. Hur ofta händer det liksom? André bara "He was totally checking you out!"

Sen kände jag igen en comedian som jag såg på Alan Carr i måndags. Jo Brand heter hon. Vem mer...jo! Hon från Harry Potter! Madame Hooch! Eller egentligen heter hon Zoe Wanamaker. Ni vet hon som är deras flying instructor i första filmen. Olivia Williams var också där. Satt 2 rader framför mig. You get the picture ;)

Efter showen var det free drinks och snacks i restaurangen brevid. GOTT! Champagne i all ära. Dit fick även pressen komma. De var galna över att se vissa personer och jag tror att min rumpa har kommit med på en massa bilder, haha! André, Katy, Jenny och jag stod i ett hörn och snackade och vi kunde se att många fotografer tittade på oss with the "Are they famous? Should I take their picture...?" look. Jag tog inga bilder för jag vågade helt enkelt inte. Jenny sa också att jag inte borde göra det just in case.

Vid midnatt gick vi där ifrån. Jenny och jag drog in till Players medan de andra två gick hem. Mötte upp lite folk inne i baren och hade en mycket trevlig kväll. Förutom att Jennys mobil blev stulen så hon och hennes kille gick till polisen vid halv 4 inatt. Jag åkte hem och fick inte så mycket sömn igen eftersom det var lectures kl. 10 idag. The Walking Dead beskriver nog hur jag ser ut idag. Tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0