300111

Gud vad jag sov bra i natt! Med mycket sömn känner man sig som en ny människa!

Det var iaf inte så kul igår på festen. Även om jag kände mer än hälften av folket där så är jag inte så pass när dem att vi kan festa ihop...sen drack jag ju inget vilket gjorde det extra akward, haha. Katelyn fick väldigt interesting presents kan jag medge. Mer vågar jag inte breätta. Stack där ifrån vid 10 tiden. Gick ner till Richard, våran nattvakt som jag har lärt känna rätt bra nu efter alla mina complaints. Snackade med honom lite tills André kom tillbaka från en pjäs. Chillade i hans rum, eller rättare sagt han var på skype med sin mamma medans jag somnade på sängen. Sen lagade han pasta vid 1 - GOTT! Gillar inte att äta på nätterna men den pastan satt allt bra. Fick min beauty sleep i 9 timmar vilket är något av ett mirakel. Vaknade imorse och var sjukt pigg!

Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar med att se på Charmed! Har blivit helt besatt av den serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0