Exam!

Ja, jag är verkligen glad över att denna dag är över. Tentan gick bra. Eller man vet ju ej men jag svarade på frågorna så nu gäller det bara att jag har passed. Dun dun duuun!

Efteråt gick Jenny, Lauren och jag tilll Nando's för att fira. MAAT! Bästa belöningen. Sen åkte vi in till oxford street och gick runt lite. Efter Lauren hade gått letade vi efter en födelsedagspresent till henne för imorn ska vi ut och fira! Kommer inte ihåg om jag skrivit om detta innan men vi ska iaf till en burlesque bar som heter The Peacock Bar. Man kan tydligen själv gå upp på scen och put on a show! Totally awesome! Ser vi mycket fram emot!

Nu blir det bara chill. Måste vila upp mig inför morgondagen ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0