FELA!

Idag åkte jag till gamla Katte och träffade Josse! Så himla skön tjej och jag är jätteglad att hon har blivit en sån god vän. Hon hade lite ledig tid så vi snackade på ett bra tag innan hon var tvungen att förbereda för parent/ teacher conference.  

Sen gick jag där på lunds gator när jag hör en röst som jag kände igen. Tittade upp och det var ingen annan än Ola Svensson som gick där med en polare. Först fattade jag inte det var han. Han stirrade på mig så då stirrade jag tillbaka. Sen när vi gått förbi varann klickade det i huvudet! Men jag har lite högre krav nu för tiden på "kändisarna" så jag brydde mig inte. Jobbar du inte i Hollywood...then I ain't interested! Vad hemsk man låter. London har fördärvat mig. Saknar London. Ska bli så himla kul att åka tillbaka på tisdag! Fast ser ej fram mot min exam den 20e...urgh!

Vad mer? Jo! Ikväll har mamma och jag varit med Evelina och familj på bio. Vi såg ingen vanlig film, utan det var den världsberömda musikalen FELA som sändes LIVE från the National Theatre i London. Pretty cool huh? Den var väldigt konstig och lite svår att ta till sig med vilken energi! En otrolig uppsättning var det. André kommer vara så avis. Vi bor ju bara c. 800 meter från the National och han har tjatat på mig att vi ska gå och se den ända sen i oktober fast det har varit utsållt. I hope he can forgive me, hehe.



Sen har det ju snöat igen så nu är det vitt vitt vitt på vägarna. Kramsnö! Me like!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh ohh :( synd att jag missade josse, du far halsa henne fran mig!! hoppas allt ar bra med dig annars sötaste. miss u , lots of love <3

2011-01-15 @ 09:37:56
URL: http://endurance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0