From Peacock to Revolution

I fredags hade vi riktigt kul! Vi firade Laurens födelsedag på en bar som hette The Peacock Bar, fast det var inte alls som vi hade tänkt oss så vi gick till en annan bar vid 10 som hette Revolution. Där hände det saker! Vi hade riktigt trevligt och kvällen bjöds på dans, skratt, spel, limbo (haha), shots, pitchers och cocktails! När jag tittade på bilderna skämmdes jag lite. Min jäkla mun är öppen på princip varje bild! Ojojojojjjj...




Igår gjorde jag i princip ingenting. Vaknade med sjukt ont i halsen vilket idag har resulted i en cold! buuuuh! Så idag måste jag in och köpa strepsiler! Klarar inte en till natt med detta skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0