Tjejmiddag

Ikväll hade Elise sin tjejmiddag där det bjöds på god mat och dryck. Mycket tjejsnack med härliga tjejer. Vissa badade i tunnan men jag vägrade. Även om det verkade roligt så vill jag inte riskera att bli sjuk. Tack Elise för en supertrevlig kväll!

Nu ligger jag här i min säng och ser på Sagan Om Ringen. Dork, I know. Har inte sett den på sjukt länge. Hur gammal var man när den kom ut? Tror jag var 10. Orlando Bloom säger jag bara. My first hollywood crush! Var för fasen helt besatt av honom! Mitt rum var täckt med Blooms ansikte på alla posters. Kom ihåg att jag ville bli Mrs. Bloom när jag blev äldre HAHA! Skrev det till och med i mina skolböcker tror jag. Drömde om honom hela tiden. Fast nu när jag tänker efter var det nog mer karaktären han spelade som jag gillade. He was HOT as Legolas. Sen kom ju både Troy och Pirates ett par år efter. Då föll man ju pladask för honom all over again. Han är speciell den där snubben.

Nu är det krig! Måste konsentrera mig! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag med! hade en miniatyrdocka av legolas..

var jättekul att träffa dig! <3

2011-01-09 @ 19:35:12
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0