Question

Vilka bloggar läser du?

Om jag ska vara helt ärlig så "läser" jag inga bloggar. Dock så tittar jag på bilder från andras bloggar. Kanske märks eftersom min egna blogg har väldigt lite text numera och består mest av bilder. Bilder är ju roligare! I alla fall så är Kissie är en stor favorit. Varför tror jag att jag har bloggat om innan. Annars tittar jag mycket på Blicks bilder (vem gör inte det...) Världens vackraste tjej. Sen är jag helt galen i kändis-skvaller så det blir en hel del perezhilton. Finns många personer som han skriver om som jag inte har den minsta aning om vem de är men bloggen är kul att gå igenom eftersom den uppdateras flera gånger om dagen. Finns alltid någon ny kändis-skandal i Hollywood! Det är en hobby som går tillbaka sen jag var runt 13! Annars är det bara några få vänners bloggar som jag kollar in på lite då och då - typ 2, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0