Flyttning och Bristol

Ja, som lovat skulle jag berätta lite om vad som har hänt de senaste dagarna. Föräldrarna kom på fredag eftermiddag. Vi åt najsig middag ihop sen drog de till en pub och jag tillbaka till McLaren för en sista get together fest innan vi alla skulle åka. Det blev en riktigt tung kväll. Kanske inte det smartaste efersom jag skulle flytta ut dagen efter men det fick man ta! På lördag var det packat och klart och vi bilade upp till Bristol. Tog det väldigt lungt den kvällen eftersom vi var alla rätt trötta. På söndagen åkte vi till min kusin och spenderade dagen hos henne med hennes familj. Mycket trevligt, om bara vädret hade varit bra hade det varit toppen. Ösregn precis hela dagen! Inte kul. Nästa dag bilade vi tillbaka ner till Heathrow och flög hem. Spenderade hela gårdagen med att rensa och packa upp alla mina kläder. Gud vad mycket skit jag hade! Känns skönt nu eftersom allt får faktiskt plats i garderoben! That's a first!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0