Blue

Hej bloggen!

Vilken underbar dag det var igår. Efter jag hade gjort lite arbete blev jag så uttråkad att jag var tvungen till att hitta på nått annat. Det slutade med att Danny och jag hade en dag ihop. Vi åkte in till centrum och gick runt överallt och chillade. Helt plötsligt hade klockan redan blivit 6 på kvällen. Vi bestämde oss för att ta Nandos till middag innan vi drog tbx hem. Sen sa Danny att Blue (BLUE!) skulle spela på Heaven på kvällen. Jag bara WE'RE GOING! Så vi och André drog till Heaven. Dansade så himla mycket att mina fötter är helt döda idag. Blue kom på halv 2 och DAMN! Att ha sett Duncan och Lee på så nära håll är an out of body experience. All the memories till deras gamla låtar! Kände mig som en galen 13åring igen! Sen hände det. Fick ögonkontakt med Lee, mitt hjärta höll på att stanna, han gav mig en slängkyss och en wink. Behöver jag ens skriva att jag dog. Så sjukt patetiskt men det skiter jag fullständigt i. We had a bloody good night! Så firar man Valborg i London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0