Eurovision Night!

Vilken dag det var igår. Den började med att Mandy och jag drog in till Westfield och spenderade dagen där. Mycket trevligt! Vi har bestämt oss för att gå och shoppa igen om nån vecka. Sen mötte jag upp med det gamle gänget och vi handlade indisk mat som vi tog med oss till the common room. Vi började med 4 personer och vid slutet av kvällen, eller snarare natten, var vi 10! Jag satt och skrek och hejade på Eric som fasen. De andra trodde jag var galen! Under hela röstningen satt jag spänd men det slutade med en tredje plats - helt okej! UK då, de kom ju inte alls bra till. Precis top 10 om jag minns rätt? ÄLSKADE deras framträdande! Vi grät. Efter programmet slutat satt vi kvar och firade. Kom inte i säng förens vid 4 inatt igen. Not good.

Nu idag ska jag träffa Mikhel och hitta på hyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0