I Have Something On My Mind

Det känns verkligen som om livet i London är mycket mer moget än livet i Sverige. Svenskar är så barnsliga och patetiska. Låter hemskt men när jag tänker efter är det faktiskt sant. Här finns det inga problem, inget bråk, ingen avundsjuka, inget krångel, inga svårigheter - alla är lyckliga! Alla har kul ihop, respekterar och älskar varandra. Är nästan som om staden lever på "Don't worry, be happy!" Nu menar jag inte att detta inte finns i Sverige för det finns det ju absolut. Jag har ju alla mina underbara vänner och min familj i hemlandet, men detta är något annornlunda. Vet inte riktigt vad det är (eller det vet jag nog men kommer få allt för mycket skit om jag skriver det.) Bara satt och funderade lite på mitt double life. Ångrar ingeting jag gjort eller sagt i livet. Om jag inte hade gjort vissa saker eller sagt andra saker hade jag inte suttit här nu med ett stort leende på läpparna. Everything happens for a reason - tror starkt på det! Kan inget annat än att älska mitt liv och alla jag valt att ha i det!

Much love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0