011111

Då var jag tillbaka hemma. Åh vad underbart det har varit! Maria, Ellie och Johan hämtade mig på tågstationen och tillsammans åkte vi till deras fina cottage ute på landet. De hade skaffat en liten svart labrador nu också på 5 månader som var helt galen. Otroligt söt och lekfull! Vi spelade spel hela eftermiddagen och sen kom Hannah hem från skolan och joined. Det var total utklassning. Johan vann HELA tiden. Funderade på om han fuskade, men han var helt enkelt bara bäst! Det serverades god HEMMALAGAD middag och efterrätt. Jag åt som om jag aldrig sett mat innan, kunde inte hjälpa det!

Imorse skulle barnen iväg till skolan och Maria skulle på hundträning så jag hade sovmorgon och tog det lungt. Solen lyste och det var 20 grader ute. DET ÄR 1a NOVERBER!! Förstår mig inte på detta väder alls!

Nästa gång (blir nog till påsk) så ska vi troligen låna grannens hästar och sticka ut på en ridtur! Älskar the english countryside!


Maria matar hönsen!


Kommentarer
Postat av: Elise

lite faktiskt, eftersom hon spelar i sthlm ikväll :/

så det verkar lite uppgjort att hon inte spelade, men som tur är får vi förhoppningsvis nytt datum :)

det håller jag tummarna för iaf ;)

2011-11-01 @ 20:13:53
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0